27 Nisan 2010 Salı

Yeme Bizi Ricky!!!


90 lı yıllarda Bir Latin furyası dönmüştü hatırlarsanız… Bizde Latinleri "Akdeniz insanı işte kanları kaynıyor yahu, aynı biz" diye bağımıza basmıştık…

Bu dönemde ülkemize gelen Ricky Martin’in sempatikliği ve tabiki mütevazılığıyla bizi büyülemişti!!! Hatta Ricky Martin Hülya Avşar’a Türkçe çok güzelsin demiş Hülya’da “Fırsat bu fırsat yaşasın reyting” diyerek Ricky’nin poposunu mıncırmıştı…

Jennifer Lopez’in kalçası Ricky Martin’in salçası derken Latin furyası yavaş yavaş sona erdi. Popüler kültür önümüze mıncıklayabileceğimiz yeni şöhretler sundu, bizde unuttuk gitti bize benzeyen Latinleri…

Bugün bir anda haberlerde son dakika haberi çıktı…

"Flaş Flaş Flaş Ünlü şarkıcı Ricky Martin internet sitesinden yaptığı açıklamada Eşcinsel olduğunu ve Bundan Gurur duyduğunu açıkladı!"

Eee ?

Bende bir şey var sandım!

Ricky senin gay olduğunu dünya alem bilmiyor muydu ?

Önce plajda bir erkekle süper samimi fotoğrafların çekildi, sonra taşıyıcı anneden çocuk yaptın gittin alemin en ünlü gayleriyle kanka oldun… O daracık popona yapışan deri pantolonlarını hiç saymıyorum bile! Sonra Ricky var mı yenge? dediklerinde yok aslında doğru kadını arıyorum, aşık olamadım bilmem ne:)

Eşcinsellere sonsuz saygım var… Herkesin tercihleri farklı olabilir tabi ki. Benim takıldığım nokta çok başka aslında…

Yıllarca Gay olduğunu şiddetle reddeden bir adamın bir sabah uyanıp evet ben Gay’im ve bundan gurur duyuyorum hemen gidip herkese açıklayayım demesini ne kadar inandırıcı buluyorsunuz?

Ricky bu sorunun sorulacağını bildiği için tabi ki önceden hazırlanmış şu cevabı yapıştırmış…

"O yıllarda hayranlarımı kaybetmekten korktuğum için bunu hep gizledim ama artık hissettiklerimi saklamak istemiyorum!!!"

Şu açıdan doğru 90 larda dünya eşcinselliğe yeni yeni alışmaya başlamıştı belki o dönemde bunu açıklamak Ricky’nin popülaritesini azaltabilirdi… Ama bugünlerde Ricky zaten eskide kalmış yıldızlardan biri değil mi ?

Peki şimdinin parlayan yıldızları kimler? Lady Gaga, Adam Lambert,Lindsay Lohan, Neil Patrick Harris, Ellen Degeneres...

Bu isimlerin en önemli ortak noktası cinsellikleri söz konusu olduğunda cesur ve açık davranmaları…

Ricky Martin sadece şöhretini geri kazanmak için yıllarca sakladığı eşcinsel kartını kullanıyor. Yoksa “Ay artık dayanamıyorum gay olduğumu söyliciim şekerim” gibi bir durum yok ortada…


Aferin Ricky Yakında birde Yeni Albüm çıkarırsın Perez Hilton’da destekler seni Go Girl! Der Alır yürürsün aferin koçum!

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder