27 Nisan 2010 Salı

What's In My Purse?



Selam:)

Bu aralar günler benim için çok hızlı geçiyor. Kafam çok dolu tamamlamam gereken pek çok proje var aklımda ileriki günlerde bunları da paylaşacağım sizinle:)


Bloglar arasında çantamın içindekiler mimi dolaşırken çantamı dökmesem olmazdı. Buyrun bakalım benim çantamın içinde neler varmış.

Kullanmaktan hiç sıkılmadığım Lv çantam. 2 senedir ordan oraya fırlatarak kullanmama rağmen kendisi benimle dalga geçer gibi sapasağlam :)))



1)E.l.f Allık Fırçası: Elfin Fırçalarını ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz bu da en sevdiğim allık fırçası.

2)Lancome Cils Booster XL: İşte bu makyaj çantamın olmazsa olmazı.Harika bir kirpik bazı hatta şu an strawberry!de 18 tl ye düşmüş hemen bir tne daha alıp stokladım :) Kaçırmayın derim!

3) Stila Rimel (bİrde siyah eyelner kullanıyorum koymayı unutmuşum :))

4)Dior Lip Maximizer: Dudaklarımı ince bulduğum için piyasada ne kadar dudak dolgunlaştırıcı varsa denedim. Hiç birinin mucize yarattığını söyleyemem yine de Dior'un dolgunlaştıcısını seviyorum güzel bir parlaklık veriyor dudaklara.

5)Bobby Brown Ruj.Ben Nude rengini kullanıyorum çok doğal duruyor.

6) Rimmel Göz altı kapatıcısı. Yorgun gözler için birebir.

7)Glow Fusion Bronzlaştırıcı Pudra: Allık yerine bronzlaştırıcı Pudra kullanmayı çok seviyorum.Fusion 'un pudrası hyat kurtarıcım :)

8) Bu yaz dağınık örgüler moda. Tokanız hep yanınızda olsun :) Salı pazarından almıştım ama heryerde bulabilirsiniz :)

9) Dior Addict: 1 senedir bu kokuyu kullanıyorum . Baharatlı güzel bir koku esmerlere tavsiye ederim :)

10)Çikolata şeklindeki aynam :) Bunuda salı pazarından almıştım. Bayılarak kullanıyorum.

11) Mango Makyaj Çantam.


12) İstabul'un şahane trafiğinde kurtarıcım biricik kitaplarım.3 saat trafikte kalıp bir kitap bitirdiğimi bilirim :) Biraz daha bu şehirde yaşarsam profesör olurum ben size söyliyeyim :) Nermin Bezmen'in Gönderilmeyen Aşk kitabını bu sıralar elimden düşürmüyorum.

13)En yaratıcı fikirlerim aklıma hep yollarda gelir bu yüden not almak için yanımda hep küçük not defterimle kalemimi taşıyorum.

14)Kocaman Kocaman Cüzdanım Ninewest. içi fiş dolu nedense :) Bu postu yaptıktan sonra temizleyeceğim :)

15)Gözlerim ışığa karşı çok hassas bu yüzden kışın bile gözlüklerim hep çantamda.Kocaman gözlüğüm mango.

16)Sabah koşularımın vazgeçilmezi. Mp3 çalarım.Canım babamın hediyesi.

17)Bu telefon kardeşimin aslında. Benim telefonum kaybolduğu için geçici olarak bunu kullanıyorum ya da pardon kullanamıyorum:) Ben Iphone sevmeyengillerdenim :))Yaşasın basit menülü nokia'lar :)

18)Fotoğraf Makinam.Elinde makina güvercin kuş böcek çeken biri varsa o benim:) Gelin bi selam verin :P

İşte bu kadaaar şimdiiii Çantasını dökme sırasıııı Zet, Offnegiysem ve styleistico
da :) Hadi bakalım :)

ps:Yaratıcı blog ödülleri devam ediyor Zet'ten sonra BuonaSera ve queeenofdreams da beni bu ödüle layık görmüşler çok teşekkür ederim :)

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder