27 Nisan 2010 Salı

Veronika Decides to Die

Image Hosted by ImageShack.us

Paulo Coelho'yu sever misiniz bilmem. benim favori yazarlarımdan biridir. Simyacı dışında hiçbi kitabı öyle çok yankı uyandırmamış sanırım biraz da bu yönden seviyorum. herkesin dilinde olmadığı için falan. Veronika Ölmek İstiyor diye bir kitabını okumuştum geçen sene çok güzel, akıcıydı. intihar teşebbüsünde bulunmuş bi kızın rehabilite merkezinde yaşadıklarını anlatıyor. dün işte internette dolaşırken farkettim ki bu kitabın filmi yapılmış. 2009 yapımı ve sanırım burda vizyona girmiycek,girmedi. illegal yollardan hemen izledim tabiki. Açıkcası kitaptaki ayrıntılar filmde yoktu o yüzden bence film biraz yavan kalmış ama Edward'ı oynıyan çocuk çok güzel oturmuş kitaptakine ayrıca yanakları al al falan çoğ şirin =)

Image Hosted by ImageShack.us

yine illegal yollardan "Teenage Dirtbag" filmini izledim. O da ziyadesiyle güzeldi. Filmdeki Thayer gibi biri olsun isterdim hayatımda. Çok keyifli olabilirdi. Bilmiyorum..(aslında bu konuda sayfalarca yazabilirim ama kemsenin kafasını sikmek istemiyorum)

Bu arada işte komedi,aksiyon,aşk filmleri arıyorsanız illa izlemeyin bu filmleri. Sıkılabilirsiniz, akışı yok çünkü. Ama mesela ben bayılırım böyle filmlere durağan gidicek heycanlandırmıycak ve bittiğinde seni o durağanlıkla mal gibi koltuğuna yapıştırıcak. Bi gece boyunca onu düşünüceksin ama bi daha hiç düşünmiyceksin.
Mesela Paranoid Park onu da anlatmak isterdim tabi ama bu iki filmle onu aynı yazıya koymak bile beni parçalar..

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder