27 Nisan 2010 Salı

Today is my birthday.I am fucking 24!


Başlığa bakmayın hep bu "fucking" kelimesini cümle içinde kulanmak istemişimdir kısmet bugüneymiş :)

İnsanın kendi doğum gününü yazması biraz tuhaf :)

Bugün her türlü şımarıklığı yapabilirim kahvaltımı yatağa isteyebilirim,odamı anneme toplatabilirim, yüzsüzce bana şunu alın bunu alın ,onu getirin bunu götürün diyebilirim.

Gayet hakkımdır bugün doğum günüm kardeşim :)

Üzerimde 24 yaşına girmenin gerginliği var aslında çünkü artık çocukluktan çıkıp kadın oldum bu çok açık. Sorun hala kendimi öyle hissetmiyor olmam. Hala sokaklarda atlaya zıplaya yürüyebilirim, çocuk sesiyle konuşabilirim, sabahları simit aldığım adama “amca” diye hitap edebilirim, babamın kucağına yatabilirim. Ama biyolojik olarak çocuk olmadığımı bu sabah vapurda 30 larının sonunda bir kadının telefondaki sevgilisine bebek sesiyle “aşkııım ben kendime yeni ciciler aldım.” demesiyle anladım. Neredeyse 100 kilosun, yüzünde gayet vamp bir makyaj var çıkardığın ses Zeynep Değirmencioğlu sesi! Tamam Lolita olduğumuz zamanlar göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ama gerçekçi olmak lazım :)

Neyse ben tekrar kendi doğum günüme dönüyorum :)

Artık 24 yaşında olduğumu kabullenerek bu yaşın tadını çıkarmaya karar verdim :)

Yavaş yavaş kendi hayatımı kurmaya başlamak bana inanılmaz bir heyecan veriyor. Seneye 25. yaşımı hayalini kurduğum Cihangir deki teras katında kutlayacağım buna inanıyorum :)

Geçen sene benim için gerçekten kötü bir seneydi okulum uzamıştı, işim yoktu, birde üstüne en yakın arkadaşım sandığım insanın süper bir yalancı olduğu ortaya çıkınca baya düşünceli bir dönem geçirmiştim.

Bu sene ise çok mutluyum. Taptığım bir ailem , yeni ve muhteşem dostlarım, yapmaktan çok keyif aldığım yarım yamalak ta olsa bir işim var :)

24 sene önce bugün kapkara tombak bir kız çocuğu dünyaya geldi…

Ben…

Ben şimdi büyüdüm..

Büyümeye devam edeceğim…

Sizinle birlikte…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder