27 Nisan 2010 Salı

size hakkımda bölümünde ne kadar boş bir şahıs olduğumu söylemiştim. ama lanet olsun dostum siz bana inanmadınız.
babam en sonunda kitabı almış "aylak adam" evet benim blogun adı bu kitaptan geliyor. aslında bu kitaptan değil de bu kitabın geldiği bir yerden geliyor. yani aslında ben bunu birinin msn nickinde gördüm tamam mı? can'ın.(hatta blogu ona söylemiyorum ki benle kafa bulmasın taklitçi diye) böle aylardır orda aylak adam yazıyo normalde böyle bişi görünce aa aylak adam neymiş diye direk ekşiye yazarım ama bunda yazmadım. baya bildiğin aylarca direndim falan. neyse 1 hafta önce falan bi baktım kitapmış bu aylak adam. sonra blog açcaktım işte ne olsun adı diye düşünürken nicki gördüm dedim ki neden olmasın. yani o aylak adam olabiliyosa ben de peki ala aylak kadın olabilirdim.

ve işte böyle okumadığım bi kitabı ve karakteri bloguma isim yaptım. hep böyleyimdir ben. önce iddia eder sonra icraat ederim. ne bilim başkası böyle yapsa da görgüsüz falan derim demediğimi bırakmam haha daha bilmediği şeyi kendine isim diye takmış falan derim yani.

ama bi de şöyle bişi var aylak kadın olmak illa kitaptaki karakterin kadın versiyonu olmak değil ya ben öyle aylak kadın olmak istedim belki de..


ebb:blogunda bla bla güzel şunu ekle
miran:ne blogu ya
aylak:blog açtım ben
miran:ne blogu adı ne?
aylak:aylak-kadin.blogspot abi öyle karışık bi blog..
miran:i like kadin???

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder