27 Nisan 2010 Salı

''Seks Sattırır'' İlkesi Üzerine Örnekler - 2

Fotoğraf Jason Parry

Fotoğraf Jamie Nelson

Fotoğraf Jamie Nelson

Fotoğraf Ruben Vega

Fotoğraf Dmon Prunner


Moda fotoğrafı arayışımda asıl amacım bu olmamasına rağmen moda fotoğrafı arayışında ''Seks'' unsurlarında kaçış olamayacağını anlayıp kendimi akıntıya bırakmaya karar verdim.

Moda fotoğrafcılığında dikkat edilmesi gereken bir sürü unsur olduğunu tahmin ediyorum. Işık kullanımını çok sevdiğim Kalle Gustafsson'dan ve değişik yaklaşımına hayran olduğum Bruno Dayan'dan daha önce bahsetmiştim sizlere.

Bu sefer bir fotoğrafçıdan değil baştan çıkarıcı moda fotoğrafçılarının fotoğraflarını bir araya getirdiği sitesinde kendinizi kaybetmenizi sağlayacak bir isim olan Ben Trovato by Marius Troy'u önermek istiyorum.

Ancak bilgisayarınızın başına oturup Ben Trovato'nun blogundaki fotoğraflara bakmaya başlamadan önce işlerinizi bitirdiğinize emin oldun derim çünkü bir kere başladığınızda ekran başından ayrılmakta zorlanacağınızı garanti ediyorum.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder