27 Nisan 2010 Salı

oramakomaburamako

-eğer bi adamın adı Alpay Erdem ise ben o adamda bi sıcaklık sezerim. kim ne derse desin severim ben o adamı.
-yoktum, evet biliyorum 2-3 aydır falan yoktum ama kötüydüm ben ya, valla kötüydüm. blogu da motive olmak için falan kullanmadığıma göre sevmiyomuşum ben zaten bu blogu siktir edin.
-bi de moda blogu açıcam sanırım. modayla ilgilenen boştur düşünce balonları görür gibi oldum varsa o balonlar dağılın yazdık oraya zaten boşuz diye on kere söyletmeyin adama.
-ben yokken blogum 7-8 izleyici kazanmış ben yazmadıkça kim izliyo bu blogu? ben olsam izlemem mesela.
-kafede karşısındakini değil de yan masanın muhabbetini dinleyen bünyeyi ayıplarım.
-mesela neden hep zararlı şeyler koku yapıyo? içki, sigara falan.. ice tea içken kimse "sen ice tea mi içtin öff leş gibi" demez. o zaman bu Allah'ın bir lütfu, evet.
-bi de şey şimdi kadın dediğimiz on numara bi varlık ben düşündüm baya daha iyisini bulamadım.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder