27 Nisan 2010 Salı

NaRS ALBaTRoSS {Aydınlatıcı} ''Swatch''

Bu ara fena sardım Nars ürünlerine farkındayım ama napıyım hepsinin birbirinden müthiş özellikleri renkleri ve yapıları var karşıkoyabilene aşk olsun. :)

Nasıl güzellerr nasılll güzelleeerr ölüyorum hepsine :)

Allah'tan her renk allık ya da bronzer kullanan biri değilim sadece kullanabileceğim tonları alıyorum gerçi kullanmadıklarımı almıyım diyorum ama ''zen'' ,''serteo'',''silvana'' beğendiğim renkler yakında onlarıda toplarsam hiççç şaşmayın ;))

Gelelim NaRs ALBaTRoSS'umuzaaa;

Bu tip aydınlatıcıları seviyorum ama diğer bir kaç gold rengindeki HigHThighterlerimi saymazsam bu ilk sayılır... 

Hatta ömrümün sonuna kadar kullanabileceğim son renk diyebilirim...





Bu resimleri telefonumla çektim ama telefonun kamerasına her ne halt olduysa güzel çekmemiş rengini yansıtamamış. Oysaki ışık uygundu ama nedense beğenmedim ben bu çekimi.

Burda çok mat görünüyor...

Eğer google den aratırsanız daha sağlıklı görüntülere ulaşabilirsiniz.






İlk başta çok beyaz görünüyor ambalajında ama hafif gold içeriyor.  Tabi resimde biraz sarımsı çıkmış ama aslında ne çok beyazzz ne de çok  sarı duruyor. yani tamamen ortası...

İşte bu nedenle çok sevdim kendilerini. 

Uyumlu. 

Mesela herhangi bir allık üzerine uyguladığımızda yani ne bronzer üzerine uyguladığımızda beyazlaştıracak  bi renkte ne de pembe  üzerine uyguladığımızda rengini sarımsı ''gold'' yapacak bi renk...

Kısacası her tür renkle uygulanabilir. 



Peki biz bu ürünü nerelerde kullanabiliriz?

  • Kaş altına, göz çevresine uygulanabilir.
  • Farınıza aydınlık vermek için uygulanabilir.
  • Mat allık üzerine uygulanabilir. Ben şahsen mat allık sevmiyorum ama tonunu beğendiğim mat allıklarım var. Hatta ben M.a.c Gold Depositi bile bazı allıklarımın üstüne kullanıyorum. Şimdi aklıma bişiy geldi  :))) Örneğin Nars Mata Hari allığımın üstüne uygulasam süpper olur. :))
  • Allığı yüzümüze sürdükten sonra ışık yansıtmalı oyunlar için allık sürdüğümüz bölgenin altına veya üstüne uygulanabilir..
Şimdilik bunlar geldi aklıma ama çok çeşitlendirebilirizde.

Ürün diğer nars allıkların boyunda ve böyle sadece özel amaçlı kullanıldığı için sizi rahat bi kaç sene idare eder.

Şimdi ben bitince tekrar alırmıyım diye sorucam kendime ama ben bunu ölene kadar bitiremem heralde :)))

Bu arada Nars alışverişlerimi çok sık olarak Kissandmakeupny'den yapıyorum.

Ürün fiyarı 25$+ KARGO.

Tavsiyemdir. Eğer alma şansınız varsa mutlaka makyaj çantanızda olması gereken bir ürün. Tabiii biraz ışıltıyı da sevmeniz gerek...

*** Dünkü postumda sorduğum soruda çoğunluk Nars'ı yazmamı istemişti. Bir sonraki postumda ''Laura Mercier'' ürünlerinen birini tanıtmak istiyorum. Fakat makyaj ürünlerine arada verebilirim. Çünkü bi kaç kez Eşarplarım,giyim tarzım vs. gibi sorular geldi ve bi yazı yazmam istendi... En kısa zaman da yazıcağımı belirttim ama bu sabahta aynı maili alınca artık gerçekten benden böyle bişiy beklendiğini anladım ve bu tür paylaşımda bulunmaya karar verdim.
Bu bir sonraki postumda olabilir ya da bi kaç post sonra da olabilir tamamen ruh halime ve sizin isteklerinize bağlı.

Yorumlarınızın her biri bnm için çok değerli. Lütfen görüşlerinizi,eleştirilerinizi eksik etmeyin.

SEVGİLER...



Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder