27 Nisan 2010 Salı

MUTLU PAZARLAR

Sevgili Ece Aymer beni mimlemis,hatirlayip bana da gönderdiginiz icin cok sevindim :)
İsminiz:Funda
Yaşınız:35
Mesleğiniz :Mecburi ev hanimi
Boyunuz:1.69
Kilonuz:68 ama pazartesi diyete basliyorum :((
Ayak Numaranız:38
Saç Renginiz:orijinali kumral,ama her rengi denedim ve 40 yasima kadar kizil ondan sonra da sarisin olmaya karar verdim ;)
Göz Renginiz:kahverengi
Kaç kardeşsiniz ve Meslekleri:kardesim yok maalesef
Anneniz:canim hüsnisimiz o bizim,cok marifetlidir cok..
En beğendiğiniz huyunuz :neysem o olmam,icimin disimin bir olmasi,acik sözlülügüm..
Hiç beğenmediğiniz huyunuz:cabuk sinirlenmem,ama saman alevi gibidir,kin tutmam..
En beğendiğiniz yeriniz:gözlerim
Hiç beğenmediğiniz yeriniz:karnimdaki ayvadan karpuza dönen cikinti :((
Çantanızda mutlaka bulunmalı:cüzdan,telefon,su,ipod,islak mendil,sigara,cakmak,günes gözlügü..
Çantanızda asla bulunmaz:calan telefon..hic bulamam..ama önemli insanlar hemen bulunmaz degil mi?hem o telefon bulunmamiz icin degil,bizim aradiklarimizi bulmamiz icin :))
Arabanızın markası:Opel Antara
Hayalimdeki araba:Audi Q7 V12 TDi
bakar misiniz ama :))





En sevdiğiniz yemek:manti
Hiç sevmediğiniz yemek:brüksel lahanasi
En sevdiğiniz hayvan:köpek
En korktuğunuz hayvan:yilan
Kullandığınız parfüm:Chanel no:5,YSL PARiS,L`instant de Guerlain Magic ve JPG Female dönüsümlü olarak kullaniyorum,ema en iyisi chanel yine de..
Kullandığınız cilt bakım ürünleri:Dr.Brandt gündüz kremi,gece kremi,göz kremi ve Lancome Bi-facil
Her gün mutlaka yaparsınız:sabah kalkar kalkmaz bir kahve
Her gün yapmayı ihmal edersiniz:spor
Karanlıktan korkar mısınız:hayir
Korkutmayı sever misiniz:hayir,korkutanlari da sevmem
Giyim tarzınız:ekose gömlek,kot veya kanvas pantolon,loafer ayakkabi,kahverengi deri canta en sevdiklerim..ayrica markasi barbour ve burberry olan her sey..
Asla giymeyeceğiniz:mor veya fistikyesili herhangi bir sey
Cep telefonunuzun markası:samsung f 480
Bilgisayarınızın markası:sony vaio
Karşı cinste aradığınız özellikler:ilgili,düsünceli ve nazik olmali
Karşı cinste hoşlandığınız tip:esmer, yesil gözlü, uzun boylu ve yakisikli tiplerden hoslanirim :))
En beğendiğiniz oyuncu:ILKER AKSUM
Benzetildiğiniz bir oyuncu:sibel can`a benzetirlerdi sinir olurdum:))

Tuttuğunuz takım:GALATASARAY
Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz:kayak
En büyük hayaliniz:amerikada yasamak,ama ece hanima komsu olacaksam londra da tabii ki olur :))
Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz:her hayalim gercek oldu cok sükür,isteklerimiz extra artik..
Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık:bungee jumping
Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık:karavanla dünya turu

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder