27 Nisan 2010 Salı

Kış Günü

Uzun zamandır sebepsiz yazmamışken böyle bi dönüş yapmak istedim. Yine çok dertliyim..

Gelelim konumuza. Mont.konu mont yani şu dünyada en az haz ettiğim şeylerden biri mont giymektir. diğerleri mont giyen insanlar görmek, mont giyilen mevsime girmek zaten.havalar soğumaya başladıkça insanlar üstlerine montlarını geçirip oooh sıcak sıcak kafelerin açık alanlarında oturup sigaralarını tüttürüyorlar ben bir açık alanda oturcam diye götüm öyle donuyor ki inanamazsınız yani tabi bunun sonucu olarak sık sık tualete gidiyorum kafenin arkadaşlarla oturmanın tadı kalmıyor.(bu arada dr öz ün programında kadınların neden daha sık işediğiyle ilgili bi bölüm izledim çok donanımlıyım sorun söyliyim yani o derece)şimdi siz doğal olarak " mal mısın o zaman mont giy ne var bunda" diyor olabilirsiniz ama yok ya hiç giyesim yok yani mont giyen insanlar da bana çok korumacı gibi geliyor yani sonuçta biz daha sonbahardayız ne hemen giyiyon montu diyesim var.

ama ondan daha büyük bi problem var bazı montlar oluyo şık oluyo yani karının arkasından bakakaloyorum "öachh ne güzel mont lan" diye bi de şu trenchkot mu ne dedikleri çok şık bişi var onlar kabulüm ama mesela şimdi bi resim yayınliyim şurda

bu mesela böyle umut sarıkayanın da "yorgan mont" olarak tabir ettiği montlar var. insan olan bunu giymez yani bence..

bu yazıyı yazmaya asıl beni teşvik eden de başka bir fotoğraf oldu o resim hiç samimi olmadığım bi mevzuna ait olduğu için şimdi burda blogda paylaşamıycam ama şöyle yani. bunlar sevgili dans ederken biri elini beline öteki omzuna koyar ya öyle durmuşlar resim çektirmişler. çok güzel çok sempatik ama kızın giydiği o mont kompozisyonun içine tam manasıyla sıçmış.oğlanın eli o montun üstünde nası eğreti duruyor nası bi antipati, tiksinti direk home a tıkladım resimlerin devamına bakamadım beni öyle soğuttu yani.

yani işte şu blogu okuyan insancıklar arasında böle şimdiden mont giymeye başlayan varsa lütfen yapmayın abi daha kışa çok var. ne bilim 2 hırka üst üste giyin falan??

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder