27 Nisan 2010 Salı

Hediyeleri Kazananlar :)


Burada belirttiğim kampanya için dün son katılım günüydü.Öncelikle kampanyaya katılan herkese çok teşekkür ederim.Blog linkini bırakan, bütün arkadaşlarımın blogunu tek tek ziyaret ettim, izleyicileri oldum.Daha önce farketmediğim çok güzel bloglar keşfettim.

Katılım yapanlar içerisinde, sadece kampanyaları duyuran bir blog olmayıpta, günlük yazılarının arasına kampanya duyurusunu sıkıştıran arkadaşlarıma da ayrıca teşekkür etmeyi bir borç bilirim. :)

Her ne kadar gece yarısı çekilişi yapmaya çalıştıysam da random.org sürekli hata verdi ve açılmadı.Bugün sabah yine denedim, tekrar açılmadı, zannedersem bilgisayarımdan kaynaklanan bir sorun var.Ben de sayfanın, yazıcıdan çıktısını alıp, yapılan yorumları keserek , teker teker katlayıp çekilişi yaptım.Blogunda duyuru yapan arkadaşlarımın  +1 çekiliş hakkına sahip olduğu için, isimlerini 2 defa çekilişe dahil ettim. Sanki böyle daha adil oldu çünkü 3 defa aynı yorumların yapıldığını farketmemiştim..

Çekiliş sonucuna göre; Braun Mr 4000 Hc 450W Blender & Rondo Setini kazanan ; kalbimin sahibi
Kahverengi ve Siyah olmak üzere 2 renk Max Factor Maskara kazanan; çiğdem ...

Kazanan arkadaşlarımı tebrik ederim.Ayrıca hangi renk taçlardan istediklerini belirtmemişler.:)İstedikleri taç renkleri ile beraber, adres bilgilerini bana iletirlerse en kısa zamanda hediyelerini göndereceğim..

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder