27 Nisan 2010 Salı

gosip görl


şimdi yılbaşında okuldan üst dönemlerin düzenlediği bir ev partisi olucakmış. arkadaşlarla konuşurkene işittim bu durumu. baya muhabbetini yaptık ama burda tamamını yazamıycağım yalnız kısaca bloga da çıtlatmak istedim.

şimdi hani bu içkinin su gibi aktığı liseli partileri zaten bizim kültürümüzde pek yok. ama sanmayın ki karşıyız.. olsun yani eğlenceli şeyler bunlar gençler bir arada işte sigara içki hop dirilaylom vs.

benim aklıma takılan kısım arkadaşın partinin adı olarak mı örnek olarak mı ne artık verdiği isim oldu.(canberke saygılar tabi burdan. takdir etmeyi öğreniyorum vol 1)"mum söndür" dedi canberkcim. şimdi ben takıldım bu isme yani ne bilim kim olsa takılır sanki.. mum söndür nedir ya işte tabi o an bende "dudaktan öp" tadında şeyler çağrıştırdı. şimdi tabi partinin içeriği ne olur orasını bilemem yorumunu da yapmak istemem(geçen hafta üst üste kırdığım 3 üst dönem potu bana yetti)

o zaman ben de bu olay üstüne şey demek istedim işte.. lambaya püf de!

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder