27 Nisan 2010 Salı

geçen 23nisan







geç kaldım yazamadım biliyorum ama o gün o kadar yoruldum ki ertesi günde işler falan filan derken her zamanki gibi geçiktim
kreşte 23nisan gösterisi vardı kızımın ordan çıkınca hava o kadar güzeldiki eve gitmek istemedik
bir alışveriş merkezinde ilizyonist gösterisi vardı onu izledik
palyaço lar filanda vardı baya eğlendi kızım
ordan çıkıp has başçeye gittik parktada epeyce tepindi hanfendi
resimde fala belli olmasada bir salyangoza bakıyor ken çekmiştim
karıncaları izledi yuvalarını gözünün önünde olmasına rağmen aradı durdu
uğur böceğini parmağına aldı
hayvanları keşfediyormuş hanfendi:)
bende hiç sesimi çıkartmadım zaten ne istese yaptık
geçen yıl 23nisan bayramının farkında değildi ama artık çok farklı
türk bayrağın biliyor
atatürkü tanıyor daha bir çok şeyin farkında
kreşteki gösterileride harikaydı
daha anlatacak çok şey var ama siz şimdilik resimlerle idare edin gari:))

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder