27 Nisan 2010 Salı

-evde oturmaktan sıkılmış, küpe gitmek için çıkarken nakit paramın olmadğını farkettim. nakit yoksa uykusuz da yok denklemini kurdu tabi hemen güzide beynim. o sırada evde sadece abim olduğu için utana sıkıla sordum "abi bozuk 2 liran var mı ya?" önce paran mı yok diye dalga geçti benimle sonra eli cüzdanına gitti ve 10 lira çıkardı "al bişiler içersin" dedi.benim gözlerim yerlerinden fırladı. tabi siz ne var bunda diyeceksiniz. demeyiniz lütfen ben 28 senelik abi kardeş ilişkimizde abimin bana hiç para verdiğine şahit olmadım ama aldığına çok şahit oldum mesela. daha ben onlu yaşlardayken her gün harçlığımı alır " bugün bana yarın sana ışık" derdi fakat o yarın hiç gelmezdi. neyse ben aynı fırlamış gözlerle abime ciddi misin dedim o da uzunca bi mal mısın der gibi baktı suratıma. işte bugün o "yarın" gelmiş gibi hissettim. fakat yine de yarın bi gün "ışık noldu benim borç faiz işliyo bak" diycek gibi geliyor..korkuyorum.

-nokia reklamının sonunda asansördeki kızın neden güldüğünü bir türlü anlıyamıyorum.

-dün yandı diye üzüldüğüm ve dandik bişi bu zaten diyerek dr oetkere bok attığım pastayı acilen evden çıkmam gerektiği için çöpe atamamıştım. fakat gelin görün ki bugün dolabı açıp pastayı göremeynce anneme "çöpe mi attın pastayı" diyince annem yoo gayet güzeldi pasta dedi. sonra getirdi yedim falan baya güzel olmuştu evet. hatta iki dilim yedim. ben çok güzel tatlı yaparım bu arada. gelin bi ara size de yapim.

-Alpay Erdem'i çok beğeniyorum ve kendisiyle muhattap olmak istiyorum. ona giden yolun da bakkalından geçtiğine inanıyorum o yüzden gidip o bakkalı bulucam. bana kızmasın kendisini tenzih ediyorum ve beni mahkemeye vermemesini rica ediyorum tabi.

-sigarayı çok seksi içen kadınlar var, imreniyorum. ben mesela düz içerim yani bi erkek nası içiyosa öyle. hayır odamda falan içme şansım olsa aynı karşısında provasını yapıcam ama namümkün işte. üzülüyorum.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder