27 Nisan 2010 Salı

An Education


Bu filmi izlediniz mi?
İzlemediyseniz izleyin benim güzellerim.
İzlediyseniz de ders vermek için kasmış geyiklerine girmeyin.
Vakti gelmişken açıklıyim. Eleşitiri kaldıramam "böyle de bir özelliğim vardır."
Bir film düşünün adı An Education ama aslında Audrey Hepburn'un Dönüşü olmalı diyorsunuz sürekli içinizden.

Şimdi ben filmi gayet şahane buldum Eylem de (sinema otoritesi kendisi) "sanat yönetmeni iyi çalışmış tabi" gibi laflarla benim filmi aslında iyi bulmadığımı kıyafetleri vs güzel bulduğumu bana anlatmaya çalışıyor. Muhtemelen haklı. Konu monu yalan film akıyor mu akıyor kız güzel mi güzel adam baygın bakıyor mu bakıyor..
Kim ne derse desin o zaman o film izlenir kardeşim.
Sizi resimlerle baş başa bırakıyorum..




Bir başka sanat yönetmeninin iyi çalıştığı filmde görüşmek üzere. Esen kalın.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder