27 Nisan 2010 Salı

ebb benimle evleeiin!

-bazı isimlere karşı antipati besliyorum. nedendir bilinmez belki başkası tarafından bilinmez Can, Mert, Merve mesela böyle isimler olmaz olsun. benim çocuğum olsa ben koymam mesela ama Emre öyle mi?
-imdb(ayemdibi değil imedebe şeklinde) top 250ye baktım 30-40 film anca izlemişim hem kendime hem imdbye lanet ettim.
-sürekli tarz değiştirengillerden misiniz bilmiyorum ama ben öyleyim.
-karşımda bir kurbağa bana öyle geliyor ki kermit bana yan dönmüş ibne ibne gülüyor konsantre olamıyorum. eda hediye etmişti onu da. bu arada according to kermit diye bi blog var değil mi?
-bağıran hoca sevmem, herkesin bildiği şeyleri başına "bakın çok ilginç" önekini getirerek beyin tırmalıyan hocayı, bizimle aynı kafelerde takılan hocayı sevmem. ama bir hoca ona yanlışlarını söylediğinizde haklısın diyorsa işte ona saygı beslerim.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder