27 Nisan 2010 Salı

dışarda konuşurken ağzından buhar çıkmaya başlıyorsa korkacaksın. bil ki kış geldi. ben korktum valla.

hani şu facebookta saçma sapan gruplar oluryor ya.. "kim$e shevmesin o sevsin sadece bheni" gibi.. dikkat ettim bu grupların resimlerinde hep sarılan ağlaşan emolar var. neden kardeşim? bu memlekette emo olmayanlar sevemiyor mu anlamış değilim. bence daha güzel severler.

hep gittiğim ve çok sevdiğim küp kafede nerdeyse bütün garsonlar kardeşmiş şok oldum inanmadım. kimliklerini gösterdiler, utandım.

bugün küpte yanıma gayler oturdu. çok acayip muhabbetleri vardı sıkıldım. gaylere karşı olduğumdan değil ödpli olmasam da onları seviyor sayıyorum ama bunlar bi acayipti. gay değillerse daha acayip.

üşüyorum ama inatla mont giymiyorum.

yan komşumuzun çocuğu artık gitar çalmaya çalışmayı bıraksın, uyuyamıyorum.

alper abiler(küp garsonları) gitar almaya daha heveslenemeden grup dağılmış, acıdım.ne çok küpten bahsettim, insanlar sıkıldı. ama kadıköyde oturan varsa 4-7 arası küpe gelip beni bulsun onu severim.

sosyalizmin alfabesini alalı 1 ay oldu hala okumaya vakit bulamadım. göker kızıyor.

matematikten 25 aldım ama hala dersleri dinlemiyorum. 2. sınavda "ateist cevab veremicek" muhtemelen. pis olucak.

pazartesi günü tam okul yoluna çıkmışken haftasonu sürülen ojenin tırnakta kaldığını anlamak kötüdür hele törene 5 dakika kalmışsa daha kötüdür. insanı üzer, küfür ettirir, koşturur ama yine yaranamazsın bi de müdür yardımcısı kapıda seni yakalayıp kıyafetinde dahil bi çok konuda sana laflar hazırlar. haksızsındır.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder