27 Nisan 2010 Salı

Dantel Oda Takımları

Dantel Oda Takımı Örnekleri               Takımı sevgili anneciğim benim için ördü. Hem de trende, yemek molasında, çay arasında, evde, oturabildiği her yerde. Benim Annem iki dakika boş durmayan bir Karadeniz hanımıdır. Üç kız bir erkek evladı olan cefakar karadeniz hanımı... Annem bizi okutmak için insan üstü bir çaba sarf etti, çok şükür hepimizin mesleği değil de meslekleri oldu.
             Bir tanıdığım "55 yaşındayım, gördüm ki, hiçbir işi yapamayan yani işe yaramayan birsürü kadın, bir şeyler için çalışanlardan daha kıymetli" diyor. Ben kendimi bildim bileli anneannem ve annem çalışıyor, çok değerliler, en azından benim için :) Kızları aldılar bakacaklar mı? Yoksa hayat müşterek, asıl olan muhabbet mi? Sizce hangisi...
               Ortasındaki yıldız çiçeğiyle çok kibar bir örnektir. Yatak odasına dantel takımı örneği arıyorsanız bu örneğe de dikkatinizi çekmek isterim. Ben kullanıyorum benimki pamuk iplikle örülmüş siz floş iple de örebilirsiniz.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder