27 Nisan 2010 Salı

Cosmopolitan: Mango&Nars Workshop


Güneşli bir Cumartesi günü birer Cosmo kızı olarak arkadaşım Zeynep'le birlikte COSMOPOLITAN dergisinin okuyucularıyla buluştuğu Mango-Nars workshop'a katıldık...

Derginin moda editörleri bize sezon trendlerini içeren oldukça keyifli bir sunum gerçekleştirdiler. Mango'nun Pure Light Koleksiyonundan örneklerle anlatılan sezon trendleri arasında Floral Desenler,Militar detaylar, Double Denimler ve saflığı yansıtan baştan aşağı beyaz kıyafetler vardı. Bu yaz sıkça göreceğimiz Double denim trendi ise beni pek sarmadı :) Hiç bir güç bana jean eteğin üzerine jean gömlek giydiremez :)))


Bunun dışında omuz detayları hala çok moda.Eğer hala omuz detaylı bir parçanız yoksa hemen bir tane edinin derim. Bir kaç sezondur iyice alıştığımız taytlarsa bu sezon rengarenk. Tamda siyah taytlardan sıkıldığım anda vitrinlerde rengarenk taytlar görünce çok sevindim :)




Cosmopolitan'ın keyifli sunumundan sonra NARS ekibi bize Sezon trendlerini anlatarak makyaj tavsiyelerinde bulundu.

3-D high Definition Skin
Shades Of Indigo
All about Cheeks
Bronzed Wonder
Cherry Citrus Delight;

Başlıkları altında bu sezon nude ve pembe tonların moda olduğunu doğal bir makyajla birlikte kıpkırmızı rujlar kullanarak oldukça çarpıcı bir görüntü elde edebileceğimizi öğrendik.




Worskhop sırasında Yeni bir ürün olan NARS Orgasm Illuminator'ı deneme fırsatı buldum ve kelimenin tam alamıyla aşık oldum! Zaten Orgasm allığın hayranıydım ama yazın çok makyaj beni boğduğu için süremiyordum:( Bu ürün sıvı yapısıyla yanaklarıma çok güzel bir ışıltı verdi yazın kullanmak için ideal.

Workshop çıkışı Mango katılımcılara %30 indirim, Nars ise küçük bir pakette iki güzel ürün hediye etti. Zeynep'in paketinden Multiple çıkınca biraz kıskansam da benim paketimden çıkan oje'nin rengini çok sevdim :)


Çıkışta Mango'yu talan etmek istesemde kendimi tuttum ve sadece bu küçük çantayla bu sevimli yüzüğü aldım.Bilinçli alışverişe evet :))))



Ps: Etkinlik sonrası Leonardo Di Caprio'nun başrolünde olduğu Shutter Island'ı izledim. "Pazar günü için ne plan yapsak?" diyorsanız mutlaka izleyin son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden...


Hepinize İyi Hafta Sonlarıııı...

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder