27 Nisan 2010 Salı

Çok mühim bir konu danışmak istiyorum.

Ben kendime bir çift Vivienne Westwood Melissa (şekil 1a) almak için cesaretimi toplamış bulunuyorum.

Yalnız hafta sonu Kanyon'da fiyatları bana yüksek geldi.

Bugün baktım; aaa; gitti gidiyor'da var. Hem de neredeyse üçte bir fiyatına.

İstediği bir şeyi çok makul fiyata bulmuş her insan gibi ben de maden bulmuş gibi oldum. Yalnız, acaba gerçek değil midir diye de bir kurt düştü içime. Evet, sonuçta plastik bir şey ve çocuk ayakkabısına benziyor. Orijinal olsa ne olur, olmasa ne olur diyebilirsiniz. Yine de uzun süredir hayalini kurduğum bu ayakkabının üçüncü giyişimde paramparça olmasına kalbim dayanmayacak. Taklit bir şeyler giymekten de hoşlanmıyorum. Chanel taklidi olacağına Bershka olsun.
*
Gitti gidiyor'dan bir markanın böyle adı sanı belli bir ürününü aldım, bir geldi elime Perşembe Pazarı diyen var mı? Çok şahane bir LV çanta bulmuştum 20 milyona, sahte çıktı! demeyin ama lütfen!
Böylece aslının fotoğrafını koyup sahtesini gönderebiliyorlar mı?
Bu insanlığa sığar mı?
Sonra ekrandan ayakkabı fırlatsam satıcının kafasına isabet ettirebilir miyim?
*
Teşekkür.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder