27 Nisan 2010 Salı

CANSUNUR'UN CAİLLOU (KAYYU) SU




Tüm ufaklıklar gibi kızımda kayyu hayranı.Eğitici harika bir cizgi film biz ailece nerdeyse tüm bölümlerini ezberledik.Çünkü kızımın izlediği çizgi filmleri herzaman birlikte izliyoruz.Tv de öyle çizgi filmler varki çok dikkat edip seçici olmak şart oldu. Son günlerde kayyu peluş bebekler de satışa çıkınca kızım her gördüğünde istemeye başladı.Örgüsünün çok daha sağlıklı olacağını düşünerek bende becerebildiğim kadarıyla kızıma kayyu bebek ördüm.kafasını ve vucudunu tüm, kollarını ve bacaklarını ayrı ayrı renklerini sıralayarak birleşik ördüm.yani bluzunu, şortunu ve ayakkabılarını sonradan örmedim.Cansum çok beğendi çok sevindi.Onun mutluluğu herşeye bedel..Yakında doğum günü var yetiştirebilirsem doğum günü hediyesi olarak birde rozi örmeyi düşünüyorum.Hepinize güzel bir hafta dileğiyle sevgiler diliyorum...


örgü kayyu, caillou, tığ işi kayyu,

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder