27 Nisan 2010 Salı

Calistatours'a Dikkat Edin!!!

Herkese Merhaba;

Biz döndük artık evimizdeyiz. Doğumla ilgili detayları bir sonraki yazımda anlatacağım size uzun uzun :)
Şimdilik başka bir konuyu sizinle paylaşmak istiyorum...

Oğlum Alperenin doktoru Sn. Dr.Murat Kandemir'in başına gelenleri sizinle paylaşmak istedim. Murat bey'in kendi yazdığı yazıyı direkt kopyalıyorum... Aman sizlerde bu şirkete rezervasyon yaptıracaksanız şayet oturun birkez daha düşünün derim... Çünkü insan çocuğunun doktoruna, bir tanıdığına bunu yapıyorsa başkalarına da bunu kesinlikle yapacaktır diye düşünüyorum...

25 Mayıs 2009 tarihinde Calistatours Turizm Şirketi’ne, 13 Temmuz 2009 tarihinde Hillside Beachclub’ a giriş yapmak üzere Garanti Bankası’na ait Shop-Miles kredi kartından 6000 TL ödeme yaptım. Bu arada annemde gelişen ve cerrahi girişim gerektiren sağlık problemi nedeni ile 26 Haziran 2009’ da Calistatours’u arayarak tatil rezervasyonunu iptal etmelerini ve daha sonraki bir tarihe kaydırmalarını ilettim.



13 Temmuz sonrası yeni tatil organizasyonu yapmaları için aradığımda 16 Ağustos ‘tan önce Hillsidebeachclub’ da yer olmadığı, fakat o tesiste görevli biriyle sürekli iletişimde olduklarını ve o döneme rezervasyon yapabilmek için çalıştıklarını ilettiler. 16 Ağustos’ un benim için geç bir dönem olduğunu onun yerine müsaitse daha erken dönemde başka bir tesise gidebileceğimi söyledim. Calistatours 16 Ağustos’ a kadar bekleyip Hillside’a gitmemin ekonomik açıdan daha faydalı olacağını bildirdi.


Ağustos un ilk haftası Calistatours’u aradığımda hala Hillside’ dan haber beklediklerini ilettiler.Aynı gün Hillsidebeachclub’ı aradım ve tesisin 28 Ağustos a kadar dolu olduğunu öğrendim.Bu bilgiyi Calistatours ilettiğimde evet maalesef öyle dediler.Bunun üzerine başka bir tesisi arayarak 16 Ağustos için rezervasyon yaptırdım ve Calistatours’a daha önce yapmış olduğum ödemenin bu tatil için kaydırılmasını rica ettim.Ertesi gün Calistatours’ dan Murat Okta ofisime mobil pos cihazı ile gelip daha önce Hillside’a yapmış olduğum ödemenin henüz Hillside tarafından iade edilmediğini, yeni tatil için tekrar benim ödeme yapmamı istediler. Bu durumun beni ekonomik açıdan zor duruma düşüreceğini söylediğimde , en geç 2 gün içinde son yapacağım ödemenin kendileri tarafından kredi kartına iade edileceğini söyleyerek Akbank ‘a ait başka kredi kartından ödeme yaptım.


Daha sonra madem ki Hillside parayı iade etmedi o halde bayram için yeni rezervasyon yapalım kimse zor duruma düşmesin diye iyi niyetimi kullanarak Calistatours ile görüştüm. Calistatours bana bayram döneminde Hillside’ da yer olmadığını bildirince, bayramdan bir hafta öncesi için tatile gidebilirim dediğimde tesisin o dönemdede dolu olduğunu söyledi.


Bu konuşmanın ardından Hillside’ ı aradım.İlk rezervasyon işleminden itibaren olanları anlattığımda, Hillsidebeachclub’ dan bana 13 Temmuz için benim adıma rezervasyon yapıldığı, 26 Haziran 2009 da iptal edildiği fakat bu rezervasyon için kendilerine hiç ödeme yapılmadığını ve bayramdan bir hafta öncesinde de tesisin müsait olduğunu söylediler.Bu durumu öğrenince Calistatours ile konuştuğumda bana kaçamak cevaplarla dönmeye başlayıp, telefonları açmama veya meşgule düşürme, toplantıdayız biz sizi arayalım diyip kaçışlar başladı.


10 yıldır Çocuk sağlığı ve hastalıkları doktoru olarak istanbul da görev yapmaktayım. Calistatours’ un sahibi Gizem ve Murat Okta çiftiftinin 4.5 yaşınaki kızlarına 4 yıldır ihtiyaçları oldukça yardımcı olmaktayım.Yani aramızda ticari ilişki dışında farklı bir iletişim mevcut.Durum bu iken bana bu şekilde davrandıklarına göre diğer müşterilerine nasıl hizmet verecekleri konusunda ciddi kaygılarım var.


Murat Okta tüm bunların üzerine bana parayı 1500 tl lik 4 eşit taksitte ödeyeceğini söyledi, 1000 tllik kısmını ödedi ve gerisini ödemedi.


Sonuç olarak 25 mayıs 2009 da yapmış olduğum ödemeyi Calistatours henüz iade etmedi.Bu konuda kurumunuzun gerekli uyarı ve tedbirleri almasını arz ederim.

Saygılarımla.
Dr.Murat Kandemir
216 450 43 00

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder