27 Nisan 2010 Salı

Büyük Gün Geldi Çattı!!! Kızımıza Kavuşuyoruzz...


Evetttt 9 aylık maceranın sonunda sonuna geldim :))) Yarın sabah saat 08:00'da Kadıköy Şifa Hastanesinde minik kızım Ada'ya kavuşuyoruz...

Bugün son işlerimi hallettim , kuaförüme gidip bakımlarımı yaptırdım veeee şimdi evimdeyim...

Bavulumun son eksiklerini koyup kapatıyorum bu gece... Bebek şekerlerimizinde hepsi hazır :) Kapı süslerimiz vs. herşey yarın sabahı bekliyor...

Geçen cuma günü zaten yalancı doğum sancılarım olunca panikle herşeyimi bir anda hazırlayıp dizmiştik Zeynoyla birlikte kızımın odasına... Ve cumartesi günü doktorumla günümüzü belirledik ve artık ben hazırım...

Aaa tabii ki Ada'nın abisine hediyelerini de aldık :) Bakalım bizi nasıl maceralar bekliyor yarından sonra göreceğiz...

Şimdilik DeliKadın Pınar biraz mola veriyor :) ve bayrağı Nuray'a teslim ediyorum...

Sevgiler,
DeliKadın Pınar

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder