27 Nisan 2010 Salı

Bebek Şekerlerimiz ve Sepetimizzzz işteeee....

Babamın rahatsızlığı dolayısıyla başlamıştım ama bir türlü el atıp bitirememiştim.. Ben işimi son dk'ya bırakmaktan nefret ettiğim için herşeyimi erkenden hazırlar içim rahat bir şekilde beklerim :)
1 ay önce bunlarada başlamıştım ama sonra bir daha elime almak dahi istemedim.. Şimdi gelişmeler güzel olunca, benimde moralim düzgün olunca ve dün evde oturmak için fırsat bulunca el attım kutularıma :)
Kutularımı arkadaşım Özlemcim matbaacısına yaptırttı benim için.. Bende daha 5 aylık falan hamileyken gidip diğer malzemelerimi almıştım...
3 değişik şekilde süslenmiş kutu modelim var birde magnetli lavanta kesesi yaptım...:)
İlk kurdelem başka ikincisi başka çünkü aynısından bulamayınca az alınca Zeynocum tırım tırım aradı resimden kalın anlayıp kalın almış önce yok olmaz dedik ama dün ben bir yapınca bayıldık doğrusu :) Kalın kurdele ile de süper oldular...Daha 18 kutunun kurdelesi eksik :)



Sepetimi ise canım arkadaşım Zeynep'in annesi Sakibe Teyzem hazırladı benim için.. O kadar ince detaylı o kadar butik çalıştı ki anlatamam.. Her detayı ince ince yaptı sağolsun. Ellerine sağlık süper oldu...
Kutularla da birleşince harika gözüküyorlar :)


Emeği geçen arkadaşlarım; Özlem, Zeynep ve Sakibe Teyzeme çooook teşekkürlerrrr...

Sevgiler,
DeliKadın Pınar

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder