27 Nisan 2010 Salı

Avon Seeing Stripes Cheek Color





HOLA
(Başladım bu arada İspanyolca kursuna)
Herkese mutlu pazarlar... (akşam Arka Sıradakiler var, kaçırmayın please =) )




Pembe allık konusunda biraz takıntılıyım gül rengi vs pek kullanmıyorum. Açık pembe seviyorum ama tabi toz pembe, bebek pembesi ne kadar hoş durabilir ki yüzde ??






Avon'da bir allık görmüştüm Seeing Stripes (cool collection) ambalajı çok hoş ve arkasında büyük bir aynası olması makyaj çantanıza fazladan ayna almanıza gerek bırakmıyor. 




Bu allıkta 6 renk pembe var çok açıktan çok koyuya giden pembeler. Renkleri tek tek kolumda gösterdim. Allığın yapısı yumuşak parmağınızı değdirdiğiniz an renk kendini veriyor. 
O açıdan çok iyi hatta yoğun bir allık. Ben pek fazla Avon kullanmıyorum ama bu allığı annem almış bana görünce de sevindim doğal olarak (hediyeleri kim sevmez ?) Silseniz de ışıltısını bırakıyor. 


Allıkta doğallığı tercih ediyorsanız size göre olmayabilir. Ama renk ve ışıltı verme konusunda çok başarılı.


Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder