27 Nisan 2010 Salı

30 senelik gecelik , tunik oldu! ( 70 senelikmiş!!!)

Bu yukarda gördüğünüz geceliğin yaşı sanırım benden daha büyük. Anneminmiş ,işlemeleri tek tek elde yapılmış, tabii zamanla erimiş. Ama atmaya kıyamadık. Dün bakarken aklımıza bir tunik dikip üstüne aplike etmek geldi.

Not: yazıyı okuyan annem hemen aradı. Gecelik annemin değil rahmetli anneanneminmiş ve çeyizinden kalmaymış. Yani tam 73 senelik!!!!


Bugün işe gitmediğimden evde otururken diktim bile....


Önce , nakışlı olan kısımı gelişigüzel keserek çıkarttım.


Sonra mor şifon kumaştan kalıpsız bol bir tunik diktim.

Teksolite tekstil yapıştırcısı ile kumaşa ütüleyerek yapıştırdım. Geceliğin alt kısımlarından artan kumaştan da arkasına kuşak diktim.




Ve ortaya çok severek giyeceğim çok şık ve rahat bu tunik çıktı....



Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder