27 Nisan 2010 Salı

2 gündür birşeyler yazamadım ama bu esnada aylak adamı okudum ve çok beğendim kitap içinden 2 alıntı verim de sizin de fikriniz olsun..

"çevrene bakmıyor musun? en mutlu görünenlerine bile. bütün bunlar üç oda, bir mutfak, iki çocuk düşü ile başlıyor. sonra? haydi bayanlar, baylar! bu fırsatı kaçırmyın. siz de girin, siz de görün. üç perdelik dram. birinci kısım:dağlar dümdüz. ikinci kısım:ne çok tepe! üçüncü kısım:ova batak. bugünlük bu kadar baylar iyi geceler. yarın yine bekleriz."

"-sizi birine benzeyiyorum galiba, dedi.
gözleri koyu maviydi. sigarasını attı.
-babamı tanır mıydınız? diye sordu.
-bilmem ki... adı neydi?
-unuttum, dedi."

*********************************************
ayrıca posteri alamadım çünkü hep yağmur yağtı dün tekrar sermişlerdi posterleri ama bu kez de param yoktu:(
bi sonraki yazım krizin ekonomi-politik incelemesiyle ilgili olucak.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder