11 Ağustos 2009 Salı

konvers patik örülüşü

 

spor patik yapılışını isteyenler burdan alabilir   

iplik olarak tavsiye makrome ipliği olabilir merserize ipler kullanabilirsiniz

 

ilknur hanımın yorumunu burda sizlerle paylaşayım istedim

örmek isteyenlere yardımcı olacağını düşündüm teşekkürler ilknur hanım ellerinize sağlık

ilknur hanımdan:

mailinizi alır almaz patiklerden iki çift ördüm çok güzel oldular örmesi çok kolay tarifteki gibi yapıldığında iki yaşındakiçocuklar için olyor daha küçük örmek isteyenler ise tarifteki ilmek sayısını yarıya indirebilirler ben ip olarak patiklik flora kullandım bunuda sizlerle paylaşmak istedim teşekkürler güzel örnekleriniz için.

patiğin tabanı

25 zincir çekiniz tığ ile kırmızı noktalar zincir oluyor 21. zincir deliğine bir trabzan yapınız yani dolgu yapınız. pembe kareler dolgu ilk başlarken yapmış oldunuz ilk zincir deliğine kadar 21 tane trabzan yani dolgu yapınız... ilk zincir deliğimiz mavi nokta ile gösterilmişdir (solda)... aynı zincir deliğimizde toplam 7 tane trabzanımız olacak sonra pembe karelerin üzerin.. ( devamı )

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder