11 Ağustos 2009 Salı

AMİGURUMİ TİMSAH




BİZ GELMEDİK TEKNOLOJİ BİZE GELDİ.ANİ BİR KARARLA YAZLIĞA GİTTİK,SİZLERE HABER BİLE VEREMEDİM.BULUNDUĞUMUZ YERDE İNTERNET OLMADIĞI İÇİN SİZLERDEN UZAK KALDIM.HEPİNİZİ ÇOK ÖZLEDİM ,NE ZOR OLDU ALIŞMAM BİR BİLSENİZ.HER GÜN ZİYARETİNİZE GELMEK YAPTIKLARINIZA BAKMAK BENİM MUTLULUK KAYNAĞIMDI.NEYSE ŞİMDİLİK TEKNOLOJİ BİZE GELDİ.KISMETSE RAMAZANDAN ÖNCE DE BİZ DÖNÜYORUZ.EVİMİZDE DAHA RAHAT BİR RAMAZAN GEÇİRECEĞİMİZE KARAR VERDİK.BEN GELİRKEN SADECE ŞİŞ İLE YÜN GETİRMİŞTİM YANIMDA.AMİGURUMİ ÖRMEYECEĞİM DEDİM BİRAZ MOLA.AMA ÇINAR TİMSAH TİMSAH DİYE TUTUNUNCA EVDEN ELYAF GÖZ BİLE GETİRTTİK.ONU SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM. http://bittersweetblog.wordpress.com/2007/04/16/later-alligator/ SAYILARINI BURADAN BULDUM .YAKINDA GÖRÜŞMEK ÜZERE


Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder